مرجع وبلاگ های شهرستان مانه و سملقان

آخرین نظرات

در هفته دولت، 78 پروژه با اعتبار 160 میلیارد ریال به بهره برداری رسید

به گزارش مرجع وبلاگ نویسان مانه وسملقان :به مناسبت هفته دولت غلامرضا عوض زاده فرماندار شهرستان مانه وسملقان ظهر امروز از تریبون نماز جمعه، گزارش مختصری از عملکرد دولت در سطح کلان و همچنین در سطح شهرستان به عرض مردم شریف شهرستان رساند.

فرماندار مانه و سملقان حضور بهترین وزیر کابینه دولت، یعنی آقای دکتر هاشمی وزیر بهداشت در شهرستان به ویژه منطقه محروم عشق آباد را مایه فخر و مباهات مردم شهرستان دانست و گفت: وزیر بهداشت با چند عمل جراحی در بنیاد خیریه نورآوران سلامت، با حضور در بیمارستان آشخانه، مشکلات و نواقص بیمارستان را بررسی کرد و به مردم قول داد بیمارستان را طی 1.5 ماه آینده به طور کامل تجهیز و آماده بهره برداری کند.

فرماندار افزود: در هفته دولت، 78 پروژه با اعتبار 160 میلیارد ریال بودجه به بهره برداری رسید که اجرای پروژه گازرسانی به 35 روستای بخش مانه با اعتبار 280 میلیارد ریال که از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان است، از مهمترین این پروژه ها محسوب می شود.

وی ادامه داد: در بخش آب شهری در آشخانه مشکل جدی داشتیم، که با حفر سه حلقه چاه در منطقه قره میدان، منابع عظیم آبی و پایدار را برای شهر آشخانه به ارمغان آوردیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی