مرجع وبلاگ های شهرستان مانه و سملقان

آخرین نظرات

فرمانده ناحیه مانه وسملقان معارفه شد

چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۰۵ ق.ظ

آئین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه بسیج شهرستان مانه وسملقان با حضور بی نظیر مردم ولایی و بسیجی این شهرستان، مسئولان استانی و شهرستانی به ویژه فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی برگزار شد. 

به گزارش مرجع وبلاگ نویسان مانه وسملقان :سردار یوسفعلیزاده در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مانه و سملقان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: سپاه با اداره کردن بسیج همیشه اهداف خود را دنبال کرده و این بسیج بوده که به همراه سپاه  با قرار گرفتن در دل مردم و جامعه اهداف والا و ارزشمند خود را دنبال کرده است.

سردار یوسفعلیزاده افزود: سپاه و بسیج در تمامی  عرصه های سیاسی و فرهنگی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی و نظامی در کشور حضور فعال داشته و هرجایی که احساس کند منافع و امنیت نظام اسلامی و مردم ما در حال تهدید شدن است، با تمامی توان و قوا ی خود، ورود خواهد کرد.

وی به خطرات استفاده از ماهواره در نظام خانواده اشاره کرد و بیان داشت: امروز دشمنان قسم خورده نظام اسلامی ما به این نتیجه رسیده اند که دیگر جنگ سخت و زورگویی هایشان تأثیری بر حرکت ارزشمند و والای مردم ایران ندارد و بر همین اساس آنچه که میهن اسلامی را مورد هدف قرار داده است، تهاجم فرهنگی است و خانواده های ایرانی بدانند که امروزه سربازان اسرائیلی و آمریکایی را با داشتن دیش های ماهواره به داخل خانه هایشان آورده اند در حالیکه بیشتر فقها و مراجع عظام استفاده از ماهواره را دچار اشکال می دانند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: سرهنگ ابوالقاسم چمن تلاش های زیادی در راستای پاسداری از انقلاب اسلامی داشته و یکی از فرماندهان نمونه در سطح استان و چه بسا کشور است و امروز هم اگر تودیع می شود مسئولیت دیگری به وی خواهیم داد تا از وجودش در سطوح مدیریتی بالاتر همچنان استفاده کنیم.

سردار یوسفعلیزاده مسئولیت جدید سرهنگ چمن فرمانده سابق سپاه ناحیه مانه و سملقان را اعلام کرد و مسئولیت معاونت در بسیج اقشار استان و به نوعی جانشینی و فعالیت در هیئت مدیره سپاه استان خراسان شمالی را به ایشان داد.

رسول جهاندوست، معاون فرماندار شهرستان مانه وسملقان نیز، در این آیین با شکوه، سرهنگ چمن را فردی با روحیه جهادی معرفی کرد و افزود: از خصوصیات ویژه سرهنگ چمن، روحیه تعامل و همکاری با کلیه دستگاه ها و ادارات است که این تعامل در بیشتر اوقات به پیشرفت هرچه بهتر و برگزاری منظم مراسمات ملی و مذهبی و امنیتی شهرستان مانه وسملقان منجر شده است.

سرهنگ ابوالقاسم چمن، فرمانده سابق سپاه ناحیه شهرستان مانه وسملقان نیز در آئین تودیع خود نیز برای همیشه خود را خادم مردم دانست و گفت: هرچه دارم به پشتوانه این مردم و همدلی های مدیران است.

وی افزود: پاسداری از انقلاب اسلامی هرگز برای من تمام شدنی نیست و تلاش می کنم از انقلاب اسلامی و ولایت دفاع و پاسداری کنم.

امام جمعه مانه وسملقان نیز در این مراسم گفت: امروز ما امنیت و آسایش کشور اسلامی را مرهون خون شهدا و خانواده هایشان می دانیم.

حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده افزود: شهدا مظهر خدمت بودند و خدمت به مردم را به ما آموختند.

امام جمعه مانه وسملقان اظهار داشت: اقتدار ایران اسلامی در دنیا از سایه سار خون شهدا و زحمات سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و ارتش و در راس رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری است.

سرگرد اسماعیل بیدکی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مانه وسملقان از حسن اعتماد سردار یوسفعلیزاده فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی قدردانی کرد و افزود: از دوراندیشی و فکر باز و وسیع سردار فرماندهی تشکر می کنم و با تمام تلاش و توان در کنار همه همکارانم، سعی می کنم تا این مسئولیت سنگین را در راستای منویات مقام معظم رهبری به سرمنزل مقصود برسانم.

وی افزود: با همدلی، همکاری و تعامل و استفاده از خرد جمعی در جهت رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی بهره خواهم جست و این امر با همکاری همه آحاد جامعه و مدیران میسر می شود.

فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان مانه وسملقان بیان داشت: همیشه از سرهنگ چمن در همه زمینه ها درس گرفتم و بابت همه تلاش ها و زحماتی که در این سالها داشتند به ایشان خدا قوت می گویم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۶

نظرات  (۱)

سلام دوستان عزیز لطفا برای تکمیل اطلاعات مربوط به آشخانه در سایت مرکز اطلاعات شهری ایران

لطفا اماکن دیدنی گردشگری روستاها مدارس دانشگاه ها و ..مکان های شهر خود را در سایت مرکز اطلاعات ایران ثبت کنید.

شما میتونید لینک زیر را در وبلاگ خود قرار دهید تا لیست جاذبه های گردشگری و .. شهرستان آشخانه با قابلیت نمایش موقعیت و مسیر یابی و اطلاعات کامل مربوطه رو به دوستان و بازدیدی کنندگان وبلاگتون ارائه بدید در ضمن با اضافه شدن اطلاعات در مورد شهر شما در صورت قرار دادن لینک زیر اطلاعات بروز می شود

http://www.irancityinfo.com/city/Ashkhane/tag/13/%DA

با تشکر دکتر زرقانی مدیر سایت مرکز اطلاعات شهری ایران

 در ضمن اطلاعات لینک اطلاعات کامل موزه ها و اماکن گردشگری دیگر نقاط ایران را .. رو میتونید از روی سایت بردارید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی