مرجع وبلاگ های شهرستان مانه و سملقان

آخرین نظرات

اولین شهردار شهر آوا

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۳۵ ب.ظ

اولین شهردار شهر آوا معارفه شد فرماندار در معارفه اولین شهردار شهر آوا: با تأمین اعتباری که در سال 92 به شهرستان اختصاص یافت ، روح تازه ای در پروژه های نیمه تمام شهرستان دمیده شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مانه و سملقان ، آیین تودیع و معارفه شهردار شهر آوا با حضور فرماندار شهرستان مانه و سملقان، مدیر کل امور شهری استانداری، مدیرکل امور روستایی و چندتن از مسئولین ادارات شهرستان در محل مسجد امام رضا (ع) شهر آوا برگزار شد.

غلامرضا عوض زاده فرماندار مانه و سملقان در این مراسم گفت: با تأمین اعتباری که در سال 92 به شهرستان اختصاص یافت، روح تازه ای در پروژه های نیمه تمام شهرستان دمیده شد.  

وی افزود: اعتقاد ما و مدیران اجرایی شهرستان این است که با مدیریت خوب شهرستان و استعدادیابی درست و کشف استعدادها و جاذبه های نهفته سرمایه گذاران متعددی را قادر خواهیم بود جذب کنیم.

عوض زاده در ادامه گفت: بخش سملقان نزدیک به 20 روستا و 2 شهر دارد و این آمار بسیار خوبی است و این آبادانی تحقق پیدا نمی کرد مگر با وحدت، همدلی و همگرایی که بین مردم منطقه و اعضای شورای اسلامی 2 شهر است.

کرمانی مدیر کل امور شهری استانداری خراسان شمالی نیز در این مراسم گفت: نزدیک به 200 میلیون تومان تاکنون به حساب شهرداری واریز شده و 3 دستگاه خودرو (بیل مکانیکی، جمع آوری زباله و آتش نشانی ) تأمین شده و در حال تعیین حریم شهر آوا هستیم.

در پایان با اهدای لوحی از زحمات خانم سقایی سرپرست شهرداری آوا تجلیل و آقای مهندس ناظمیان به عنوان اولین شهردار شهر آوا معرفی گردید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۶

نظرات  (۱)

۱۶ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۴۸ نورالدین عبدالله زاده
سلام دوست عزیز 
بیا به سایت ما ببین چه خبره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی