مرجع وبلاگ های شهرستان مانه و سملقان

آخرین نظرات


امام جمعه شهرستان مانه و سملقان با بیان این که ازدواج نابهنگام و دیرهنگام در حال حاضر به آسیبی جدی تبدیل شده است، اضافه کرد: آسان نگرفتن ازدواج در واقع یک نوع کمک به تهاجم فرهنگی دشمنان نظام اسلامی محسوب می شود.

تبدیل شدن ازدواج نابهنگام به آسیبی جدی برای جامعه

حجت الاسلام احمدزاده، امام جمعه شهرستان مانه و سملقان در خطبه های نماز جمعه مرکز این شهرستان که در محل مسجد جامع آشخانه برگزار شد، با اشاره به اهمیت خانواده در جامعه اظهار کرد: باید با تمام وجود با تهاجم فرهنگی استکبار مقابله کنیم.

حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده با اشاره به موانع موجود بر سر راه ازدواج جوانان، افزود: بهانه ادامه تحصیل، نبود اشتغال پایدار، مهریه های سنگین، عدم حمایت خانواده ها، سربازی نرفتن، ترس از فقر مالی، تجمل گرایی و تشریفات و ... از جمله مواردی هستند که منجر به ازدواج دیرهنگام می شود.

وی با بیان این که ازدواج نابهنگام و دیرهنگام در حال حاضر به آسیبی جدی تبدیل شده است، اضافه کرد: آسان نگرفتن ازدواج در واقع یک نوع کمک به تهاجم فرهنگی دشمنان نظام اسلامی محسوب می شود.

حجت الاسلام احمدزاده در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز شهرستان مانه و سملقان یکی از اهداف برگزاری نماز جمعه را بیان مسائل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، دینی و ... برای مردم دانست و از مردم و مسئولان خواست تا در این آیین عبادی سیاسی مشارکت بیشتری داشته باشند.

وی همچنین به مسئولان توصیه کرد که با جدی گرفتن شعار اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی، برای رفع مشکلات مردم بیش از پیش کوشا باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی