مرجع وبلاگ های شهرستان مانه و سملقان

آخرین نظرات
                                 تصاویر / میزبانی مانه وسملقانی ها از مسافران بهشتی                                                                                              شهدای گمنام در پارک وحدت آشخانه، آرام گرفتند  
صبح دیروز تشییع و تدفین دو تن از شهدای گمنام، با حضور مدیر   کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس خراسان شمالی، مسئولان شهرستان و مردم ولایتمدار و شهیدپرور مانه وسملقان برگزار گردید.
 
بر اساس این گزارش، با ورود پیکر پاک دو شهید گمنام 17 و 21 ساله به آشخانه، بالاخره انتظار ها به سر رسید و بغضی که مدتها گلوگیر مانه وسملقانی ها شده بود، ترکید.
 

به گزارش آشخانه، تشیع و تدفین این دو شهید گمنام در مانه وسملقان، مایه سعادت و مباحات است و این نشانه شجاعت و شهادت و سرافرازی شهرستان است که افتخار میزبانی این دو شهید گمنام را به دست آورده است.
 

این شهدا که یکی 21 سال و دیگری 17 سال دارند، در منطقه فاو و مجنون به شهادت رسیده اند که از مقابل مسجد پنج تن آل عبا(ع) آشخانه بر روی دستان مردم تا پارک وحدت این شهر تشییع، و پس از خواندن نماز بر پیکر پاک شهدا، در همین پارک، تدفین شدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی