مرجع وبلاگ های شهرستان مانه و سملقان

آخرین نظرات

معرفی اعضای محترم اتاق اصناف مانه وسملقان

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۴ ب.ظ

image-cbeda549b7fdb3e70b77b814d3697a8d593191a069273a3c2c6d8107e8a1ab8d-V


هیئت رییسه اتاق ا صناف شهرستان مانه و سملقان انتخاب شدند.

1-  آقای علیرضا امانی    بعنوان رییس اتاق اصناف  شهرستان

2- آقای سید محمود  جلائی   بعنوان  نایب رییس اول

3- آقای  ابوالفضل عفتی  بعنوان  نایب رییس دوم

4- آقای  جلال مقتدایی    بعنوان خزانه دار

5 - آقای محمد اسدی بعنوان  دبیر

قابل ذکر است که انتخابات  هییت  رییسه اتاق اصناف شهرستان مانه و سملقان در اردیبهشت ماه جاری برگزار گردید ./
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۷

نظرات  (۲)

۲۷ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۶ امیرحیسن رعیت پیشه

باسلام

من مدیر سایت دیزاین فا هستم اگر تمایل به ساخت بنرو.. دارید می توانید از طریق سایت زیر به ما سفارش دهید سفارشات شما طی 24 ساعت ساخته می شود

www.designfa021.blog.ir

سلام بنده طراح حرفه ای بنر هستم اگر مایل باشین میتونید برای وبلاگتون بنر سفارش دهید  www.graphix.blog.ir
راستی !!
وبلاگ جالبی داری 
منتظرت هستم 
سفارشتو تو قسمت نظرات بنویس 
نمونه کار هم دارم
برات خیلی ارزون تموم میشه فقط یه شارژ هزار تومنی!!!!
(*سیاوش تی ان تی *)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی