مرجع وبلاگ های شهرستان مانه و سملقان

آخرین نظرات

"داعش" صورت امروزی وهابیت است

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۰ ب.ظ

قاسم جعفری" نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اقدامات تروریستی گروهک تروریستی "داعش" در عراق،‌ گفت: هیچ شکی وجود ندارد که رهبران گروهک تروریستی داعش ترکیبی از انسان‌های دنیاخواهی هستند که با سوء استفاده از احساسات مذهبی جوانان و حمایت‌های استکبار جهانی مدیریت می‌شوند.
 
وی افزود: این گروهک تروریستی ساخته و پرداخته آمریکا و صورت امروزی همان وهابیتی هستند که انگلیسی‌ها به عنوان یک مذهب سیاسی برای از هم پاشیدن اسلام به وجود آوردند.
 
نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس تصریح کرد: رهبران این گروهک‌های تروریستی تصور می‌کنند که برای خدا جهاد کرده‌اند و در این مسیر از جوانان خشک مغز بیچاره‌ای که کور کورانه از آنها تبعیت می‌کنند، برای رسیدن به اهداف و برنامه‌های شوم خود استفاده می‌کنند.
 
جعفری تاکید کرد: بدون حمایت‌های خارجی و غربی، گروهک تروریستی داعش جایگاهی ندارد و خیلی زود از بین خواهد رفت.
 
این نماینده مجلس نهم در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم اراده ملت‌های مسلمان در کنار لطف خدا، مانع از رسیدن این گروهک‌های تروریستی به اهداف شوم و خبیث‌شان‌ در کشورهای مسلمان به‌ویژه سوریه و عراق شود.


"داعش" صورت امروزی وهابیت است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی