مرجع وبلاگ های شهرستان مانه و سملقان

آخرین نظرات

 به گزارش مرجع وبلاگ نویسان مانه وسملقان ؛ «توبنویس»  آزمون ورودی مدارس تیز هوشان در شهرستان مانه وسملقان با حضور پرشور و قابل توجه دانش آموزان مشتاق ورود به این مدارس برگزار شد.

بر اساس این گزارش، 8 نفر از دانش آموزان مدارس، نجابت 2 نفر ،نسترن 2 نفر، دبستان امام صادق (ع) 3 نفر و شهید باجگیر 1 نفر، موفق شدند با کسب بهترین رتبه در بین دیگر رقبا با اقتدار تمام وارد مدارس تیزهوشان در پایه هفتم شوند.

این دانش آموزان درباره علل موفقیت خود به خبرنگار ما گفتند: هر روز حدود 7 ساعت مطالعه مستمر داشته و همچنین استفاده از کتب کمک آموزشی را نیز در موفقیت خود مهم دانستند.

لازم به توضیح است، وقتی به یک موضوع یا عنوان واژه «نمونه»  اطلاق می‌کنیم، منظور در نظر داشتن امتیازاتی است که این موضوع از آنها برخوردار است.

مدارس «تیز هوشان و یا نمونه دولتی» از چندین دهه پیش برای ایجاد زمینه رشد فزون‌تر علمی و پژوهشی دانش‌آموزان مستعدی که کمتر به امکانات آموزشی و پرورشی دسترسی دارند، تاسیس شده‌اند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی