مرجع وبلاگ های شهرستان مانه و سملقان

آخرین نظرات

کم آبی در مانه وسملقان

سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۰ ب.ظ


چــــــــرا به سر لوله آب می‌گوییم شیر؟

 نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان گفت: وضعیت کم آبی در خراسان شمالی نارنجی شد.

دکتر قاسم جعفری در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان شمالی، با اشاره به اینکه بحران کم آبی شرایط این استان را خاص و ویژه کرده است، افزود: بسیاری از روستاهای این استان حتی آب شرب ندارند.

وی ادامه داد: برای حل این مشکل باید مجتمع‌های آب رسانی روستایی در اسرع وقت تکمیل شوند و آبرسانی به برخی از مناطق جدی گرفته شود.

جعفری اظهار کرد: آبرسانی با تانکرهای آبرسانی از دیگر مواردی است که باید به صورت کوتاه مدت جدی گرفته شود.

وی تصریح کرد: حتی برخی از روستاییان در برخی از روستاها که در مناطق صعب العبور قرار دارند، برای انتقال آب شخصی خود نیز با مشکل مواجه هستند.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در خصوص تامین آب مورد نیاز دام روستاییان تاکید کرد: روستاییان نباید از آب شرب برای دام‌های خود استفاده کنند، اما دولت موظف است تا نسبت به تامین آب مورد نیاز آن‌ها اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: تمام داشته یک روستایی دام آن است که اگر آن از بین برود، پیامد مهاجرت و حاشیه‌نشینی در شهرها به وجود خواهد آمد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی